آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آوین ،ثمره یک عشق

روز تولد و عکس های اولین روز زندگیت

1391/2/23 8:23
نویسنده : مامان آوین
172 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بلاخره با همه خلاصه نویسی رسیدیم  به روز تولدت

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

چهارشنبه ،19 فروردین سال1388شمسی ساعت 8:27صبح خداوند مهربان یه فرشته پاک و بی نظیر دیگه رو به زمین فرستاد و تو اغوش من گذاشت

niniweblog.com

عزیز دلم ،عشقم ،من اولین نفری بودم که تو رو دیدم چون موقع سزارین منو بیهوش نکردند و از کمر بی حس کردند  وقتی صدای گریه هاتو شنیدم بی  اختیار  به گریه افتادم .هیچ وقت یادم نمیره موقع عمل خیلی خوابم گرفته بود و هروقت میخواستم بخوابم دکتر بی هوشی به من میگفت نخواب تا دخترتو ببینی .niniweblog.com

 

وقتی تو رو به من نشون دادند گریه افتادم ، خیلی تمیز بودی ،سفید سفید .با دو تا چشم های سبز و چند تا جوش رو ی گونه راستت .niniweblog.com

 

بابا جون دو هفته قبل از تولدت تو رو تو خواب دیده بود وبه من گفت دخترمون سفیده و چشماش سبزه و جوش روی گونه هاش داره

باورم نمیشد خود بابایی هم باورش نمی شد تو خیلی نازو خوشگلی دلبرکمniniweblog.com

 

البته رنگ چشمات کمی تیره تر شده اما هنوز سبزه و صورت سفید .

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)