آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 22 روز سن داره

آوین ،ثمره یک عشق

شروعی دوباره

1392/10/26 0:54
نویسنده : مامان آوین
259 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدا

 آوین عزیزم تقریبا  7 ماهی هست که چیزی برات ننوشتم .والان هم ساعت 35 دقیقه بامداد روز پنج شنبه 26 دی سال 1392 است 

گلم تو همین لحظه در کنارم نشسته ای و هی از من میپرسی مامان چی مینویسی و من بی اختیار به چشمان کنجکاوت نگاه میکنم و میگم برای تو مینویسم.

تابستون  و پائیز امسال اصلا برامون خوب نبود .19 تیر امسال عمو سجادت در سن 29 سالگی بر اثر سکته مغزی فوت کرد .و ما برای همیشه جای خالی عمو سجاد رو تو خونه بابابزرگ میبینم .

پائیز امسال هم اصلا خوب نبود که اصلا دوست ندارم راجع به این قضیه بنویسم .چون یهت قول دادم خاطرات بد رو ننویسم .ولی امیدوارم زمستان امسال اتفاق خوبی بیفته .

این روزها عجیب دلیتنگم .عجیب .

الان هم داری دستور میدی مامان جون صبح صبحانه منو بیار رو تخت .باشه . و منم میگم باشه . 

فعلا تمومش میکنم 

چون میخوام قسمت هشتم سزیال شاهگوش رو دانلود کنم 

 

دوستت دارم عشقم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)