آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آوین ،ثمره یک عشق

خاطرات دوران بارداری

1391/2/31 19:16
نویسنده : مامان آوین
300 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

به نام خدا  

 

 

دوران بارداری من تقریبا دوران سختی بود .بیشتر ٤ ماه اول خیلی برام عذاب اور بود چیزی نمیخوردم و فقط میخوابیدم بعد از 4 ماهگی کم کم اشتهام خوب شد و به اصطلاح راه افتادم

یکی از بهترین خاطره من این روزی بود که تو تو شکم مامانی تکون خوردی ومن سریع زنگ زدم واسه بابایی که نی نی ما تکون خورد و بابایی هم وقتی از اداره می امد شکم منو بوس میکرد و میگفت :سلام بابا جون خوبیniniweblog.com

 

شب قبل از زایمان هم عجیب هوس پیتزا کردم ولی بابایی گفت بعد از امدن از مطب دکتر میریم پیتزا میخوریم ولی وقتی رفتیم پیش دکتر گفت همین الان باید بری بستری بشی چون کیسه اب سوراخ شده ومن در کمال پررویی گفتم پس بعد از شام میرم و خانم دکتر رحمانیان هم گفتند نه عزیزم باید معده شما خالی باشه .شاید از ان موقع تا حالا من صد بار پیتزا خورده باشم .اما هنوز دلم میخواست ان شب پیتزا میخوردم  بله دیگه کاریش نمیشه کرد  این ویار های بارداری رو .

niniweblog.com

در ضمن عروسکم من تو 8 ماهگی رفتم  سونوی سه بعدی که یک عکس خوشگل هم از دوران جنینی تو دارم

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)