آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آوین ،ثمره یک عشق

ای ایران ای مرز پر گهر ...........

1391/2/31 23:53
نویسنده : مامان آوین
435 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خداوند بخشنده مهربان ......

دختر گلم خیلی دوست داری و تلاش میکنی که سرود ای ایران رو یاد بگیری وتقریبا دو سه تا بیت اول رو یاد گرفتی .من و بابا جون هم داریم باهات کار میکنیم که انشاالله یه روزی همه بیت ها رو یاد بگیری .

 niniweblog.com

ای ایران ای مرزپر گهـر

ای خاکت سرچشمه هنر

دورازتواندیشۀبدان

پاینده مانی وجاودان

ای دشمن ارتوسنگ خاره‌ ای من آهنم

جان من فدای خاک پاک میهنم

مهرتوچون  شدپیشه‌ام

 دورازتونیست اندیشه‌ام

درراه تو کِی ارزشی دارداین جان ما

 پاینده بادخاک ایران ما

سنگ کوهت دُرّوگوهراست

خاک دشتت بهتراز زر است

مهرت ازدل کِی برون کنم

برگوبی مهرِتوچون کنم

تاگردش جهان ودورآسمان به‌پاست

نورِایزدی همیشه رهنمای ماست

مهرتوچون  شدپیشه‌ام

دورازتونیست اندیشه‌ام

درراه تو کِی ارزشی دارداین جان ما

پاینده بادخاک ایران ما

ایران ای خُرّم بهشت من

روشن ازتوسرنوشت من

گرآتش بارد به پیکرم

جزمهرت دردل نپرورم

ازآب وخاک ومهرِتوسرشته شد گِلم

مهراگربرون رود گـِلی شوددلم

مهرتوچون  شدپیشه‌ام

دورازتونیست اندیشه‌ام

درراه تو کِی ارزشی دارداین جان ما

پاینده بادخاک ایران ما.

 

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)