آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آوین ،ثمره یک عشق

سال نو مبارک آوین جون

1391/2/27 17:08
نویسنده : مامان آوین
155 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

دختر گلم امشب تقریبا بعد از یک ماه به وبلاگ سر زدم تا بنویسم .این یک ماهی خیلی سرم شلوغ بود و گاهی هم حوصله نوشتن نداشتم سال 1390 با همه بدی ها و سختی هاش تموم شد و ما یعنی من و تو بابا جون با امید به خدا سال جدیدی رو شروع کردیم

niniweblog.com

عید امسال تقریبا همه چی خوب بود و خوش گذشتniniweblog.com

ما 5 روز اول عید رو رفتیم میانا . جایی که من عاشقانه انجا رو دوست دارم و میدونم هر کسی که برای اولین بار این روستای زیبا رو ببینه نا خود اگاه این جمله رو میگه که "یک تکه از بهشت بر زمین جا مانده است "

یازدهم  فروردین عروسی دایی مصطفی بود خیلی خوش گذشت 

niniweblog.com

نوزدهم فروردین هم روز تولدت بود و تو سه سالت کامل شو و پا به سال چهارم زندگیت گذاشتی امسال به دلایلی جشن تولدت سه نفره بود یعنی من و تو بابایی .

 

حالا هم که دارم مینویسم خیلی اذیت میکنی ومن مجبورم تمومش کنم ،بابا هم الان از سالن میاد و باید برای شام یه فکری کنم  اما حرفهای بعدی من در مورد این سه سالیه  که با هم پشت سر گذاشتیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)