آوینآوین، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آوین ،ثمره یک عشق

دلت تنگ شده دخترم ؟

1391/2/27 17:06
نویسنده : مامان آوین
231 بازدید
اشتراک گذاری

 

 به نام ایزد منان

چند روزی هست که بهونه روژِین رو میگیری و میگی بریم بابل خونه عمو اسرافیل .الهی بمیرم برای دل تنگت که تو این شهر غربت تو هم غریبی نازنینم

 

عکسی که تابستون پارسال تو حیاط مسجد جامع سمنان ا زتو و دختر عموت روژین گرفتیم

قرار شده از مهر  تو آموزشگاه زبان ثبت نامت کنیم که حداقل روحیت عوض شه .ان شالله از عید سال بعد که 4 سالت پر شد میبرمت کلاس موسیقی چون تو عاشق سنتور و تنبک هستی به قول خودت میگی مامان منو ببر مدرسه تنبک .

امروز هوای دلم ابریه . و حالم بده ویه جورایی هم دلم تنگه . بغضم نمیترکه  ،تو گلوم سنگینی میکنه  نمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟niniweblog.comniniweblog.com

 

 

 دارم صدای نازت که منو صدامیکنی و میگی مامان کجایی رو میشنوم .مثل اینکه بیدار شدی و من باید تمومش کنم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)